Wraz z postępem technologicznym i ciągłym rozwojem sektora turystycznego, ostatnia dekada przyniosła niezwykły rozwój branży wynajmu wakacyjnego. Co więcej, przeznaczenie nieruchomości na wynajem krótkoterminowy jest obecnie po prostu kolejną strategią w świecie nieruchomości. Ale wraz z tym, branża staje się coraz bardziej konkurencyjna, a właściciele mają coraz większe trudności z utrzymaniem wysokiego obłożenia w swoich nieruchomościach.

Jeśli chcesz zwiększyć liczbę swoich rezerwacji na Airbnb, powinieneś znać (i stosować) kilka aspektów, które platforma bierze pod uwagę przy ustalaniu Twojej pozycji w wynikach wyszukiwania. Airbnb działa w oparciu o algorytm, który optymalizuje wyniki, by pomóc gościom w znalezieniu idealnego zakwaterowania. Algorytm ten oparty jest na trzech głównych elementach:

Potrzeby gości: jak można się spodziewać, Airbnb bierze pod uwagę to, czego szukają użytkownicy, jakie wycieczki rezerwowali wcześniej, jakimi reklamami byli zainteresowani aby wyświetlać wyniki bardziej zgodne z tymi oczekiwaniami.

Jak zostać Supergospodarzem na Airbnb?

Szczegóły ogłoszenia: bardzo ważne! Im więcej informacji i im bardziej kompletny jest Twój profil, tym większe szanse na dobre pozycjonowanie. Airbnb analizuje, ile masz 5-gwiazdkowych ocen, recenzje od poprzednich gości, ceny, lokalizację, itp.

Informacje o podróży: odnoszą się do wszystkich aspektów, które definiują podróż, takich jak czas trwania, liczba gości lub daty, w których chcesz zarezerwować zakwaterowanie.

One thought on “Jak zdobyć więcej rezerwacji na Airbnb?”

Dodaj komentarz